Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

ΣΕΤ ΜΕΙΩΣΗΣ ΒΑΡΟΥΣ


Τι ειναι?τα σετ μειωσης βαρους?
Αρχιστε φτανοντας σε ενα σετ πολυ κοντα στην μυικη κοπωση αλλα αντι να αφησετε το βαρος μειωνετε κατα 25%με 30%και συνεχιζετε το σετ μεχρι να φτασετε παλι σε μυικη κοπωση.
Μπορειτε να συνδυασετε αυτην την αρχικη μειωση με μια τριτη η και με μια τεταρτη μειωνοντας παντα το βαρος κατα 25-30%και ετσι κανετε ενα μεγαλο σετ.
Εκτος οτι καιτε πολλες θερμιδες γυμναζετε και τους μυς σας με διαφορετικους τροπους.Αρχιζοντας με ενα μεγαλο βαρος ενεργοποιει συγκεκριμενες μυικες ινες.
Μετα μειωνετε το βαρος ενεργοποιοντας ετσι διαφορετικες ινες με αποτελεσμα ο συνολικος αριθμος τους να ειναι πολλη μεγαλος.
Ποτε να χρησιμοποιησετε αυτην την τεχνικη ??
Αυτη η τεχνικη σας αφηνει ελαχιστη ενεργεια αρα λοιπον την κανετε στο τελευταιο σετ της τελευταιας ασκησεις για καποιο σωματικο τμημα
.Οι καλυτερες ασκησεις για να την χρησιμοποιησετε--
.Επιδει πρεπει να μειωσετε τον χρονο της μειωσεις στο ελαχιστο ειναι καλυτερο να χρησιμοποιησετε μηχανηματα που το μονο που εχετε να κανετε ειναι να αλλαξετε θεση στην ασφαλεια.
Αν χρησιμοποιητε ελευθερα βαρη καλο θα ειναι να εχετε γυρο σας ολα τα βαρη που χρειαζεστε.
Μην την χρησιμοποιητε με αυτες τις ασκησεις.--
Οχι με ασκησεις οπως ειναι τα ελευθερα σκουατ και αλλες ασκησεις για ποδια που απετουν χρονο να αφησετε το βαρος να αφαιρεσετε τις πλακες και να επανελθετε στην αρχικη θεση
.Οχι στις πιεσεις με αλτηρες για στηθος η ωμους γιατι μπορει να χασετε τον ελενχο του βαρους οταν ειστε κουρασμενοι.cool

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου