Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

ΜΙΣΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ

Καντε οσες επαναληψεις με πληρη κινηση.Αλλα αντι να τελειωσετε το σετ καντε μερικες ακομα επαναληψεις με το 1/4 η το μισο της κινησης.
Για παραδειγμα καντε καμψεις ποδιων για μηριαιους δικεφαλους με οσες πιο πολλες πληρης επαναληψεις μπορειτε.Οταν κουραστειτε βγαλτε 3ακομα μισες επαναληψεις.
Σαν εναλλακτικη λυση για τις συνηθισμενες μισες επαναληψεις δοκιμαστε να κανετε μισες επαναληψεις με επιπλεον βαρος στις ελξεις στο μονοζυγο.
Θα κανετε μονο το ανω μισο μερος της κινησης,δηλαδη δεν θα κατεβαινετε μεχρι να τεντωθουν τα χερια σας
.Εδω ακριβως μπορειτε να φορεσετε την ειδικη ζωνη με τα επιπλεον βαρη.
ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕΤΕ
Χρησιμοποιηστε τις μισες επαναληψεις στα τελευταια δυο σετ μιας ασκησης κατα την διαρκεια του δευτερου μισου της προπονησης σας.
Αυτη η τεχνικη κουραζει πολυ εναν μυ και του δημιουργει πρηξιμο.εαν ομως την κανετε πολυ νωρις τοτε δεν θα εχετε ενεργεια για να χρησιμοποιησετε μετα μεγαλα βαρη.
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ
Οταν γυμναζετε δικεφαλους,
ασκησεις που γινοντε μονο με το βαρος του σωματος
 και στα μηχανηματα οπως ειναι το πεκ-ντεκ,οι καμψεις ποδιων,στο μηχανημα καμψεων δικεφαλων,στις πλαγιες εκτασεις με μηχανημα και στις αρσεις κνημων
.Και επισης σε οποιαδιποτε ασκηση μπορει να γινει στους ορθοστατες ασφαλειας.
ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΕς ΤΙς ΑΣΚΗΣΕΙς
Μην κανετε μισες επαναληψεις στα ελευθερα σκουατ και οποιεσδηποτε πιεσεις στον παγκο,στις πιεσεις που γινοντε πανω απο το κεφαλι και στιςεκτασεις ποδιωνcool                                                                                                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου