Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012

ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ ΠΑΥΣΗ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
Καντε ενα μικρο σταματημα κατα την διαρκεια ενος σετ για να ξεκουραστουν λιγο οι μυς σας.
Η τεχνικη λειτουργει ως εξης.
Επιλεγετε ενα αρκετα μεγαλο βαρος με το οποιο μπορειτε να κανετε 6 επαναληψεις αλλα εσεις κανετε 3.
Αφηνετε το βαρος και σταματατε για 25-30δευτερα και κατοπιν επαναλαμβανετε τον κυκλο των 3επαναληψεων με τα 20 δευτερα παυση 5φορες.
Μετα κανετε δυο με τρια λεπτα παυση και επαναλαμβανετε την προηγουμενη σειρα στην ιδια ασκηση
.Μπορειτε να χρησιμοποιησετε αυτην την τεχνικη σε τρεις ασκησεις στην προπονηση σας.
Θα ολοκληρωσετε περισσοτερες επαναληψεις με πολυ μεγαλο βαρος απο οτι στο παρελθον ενω παραλληλα θα κανετε τους μυς σας να συνηθισουν να αναρρωνουν γρηγοροτερα.
ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕΤΕ?
Τωρα θα χρησιμοποιησετε μεγαλα βαρη αρα δεν θελετε να ειστε κουρασμενος.Θα χρησιμοποιησετε αυτην την τεχνικη αμεσως μετα την προθερμανση σας.
Και το καλυτερο ειναι οτι μπορειτε να χρεισιμοποιησετε αυτην την τεχνικη σε καθε μυικη ομαδα.
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ.
Σε οποιαδηποτε ασκηση μπορειτε να αφησετε το βαρος γρηγορα συμπεριλαμβανομενων και των πιεσεων παγκου αν και η επιλογη του μηχανηματος σμιθ ειναι ασφαλεστερη.
Επισης αυτη η τεχνικη λειτουργει πολυ καλα με τα μηχανηματα
.ΜΗΝ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΕ ΜΕ ΑΥΤΕς ΤΙς ΑΣΚΗΣΕΙς.
Οχι με ασκησεις που απαιτουν μεγαλη προσπαθεια για να βρειτε την καταληλη θεση οπως ειναι τα σκουατ και οι εκτασεις τρικεφαλων απο υπτια θεση με σπαστη μπαρα.Και επειδη πιεζετε τους μυς σας στα ορια τους αποφυγετε αυτην την τεχνικη οταν κανετε καποια ασκηση με αλτηρες που ανεβαινουν επανω απο το κεφαλι σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου